Något gott ska jag äta sen =)

Jag har precis ätit tacos det var länge sedan jag år det =), jag drack fanta med det :P. Jag ska äta något senare som är skit gott fast vet inte vad för något jag ska äta hehe älskar goda saker som till exempel chips,popcorn och kladdkaka och massa andra goda saker juste godis får man ju inte glömma fast det blir hål i tänderna om man äter mycket fast äter inte mycket godis :P. Åh imorgon skulle vi egentligen fått sovmorgon fast de ändrade på det vi har aldrig fått det de sa så för att vi skulle åka till vidablick men nu så sa de att vi skulle till skolan som vanligt klockan 08.00 :(, så de ändrade på det attans hoppas vi får någon gång sovmorgon =). Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0