Såg Eric Saade när han sjöng !

Hejhej!!
Jag var i a6 och jag såg Nathalie och Cindy jag var lite med de sen när mamma sa kom vi ska äta hon smsade mig och sa det så jag gick åt vi åt i mc donalds sen efter när jag var klar gick jag ut för det var där jag och Nathalie och Cindy var de de var inte där. Senare såg jag Sheena och Shelly jag var med de en liten stund vi såg Eric Saade han hade en svart skinnjacka, det var skit många där så man såg typ ingenting jag såg bara lite det var 100 stycken eller mer också. Eric Saade sjöng olika låtar han sjöng bara lite låtar sen sist sjöng han popular. Det var små barn de var typ 14 eller 12 år något av de åldrarna de sjöng låtar det var en tjej hon sjöng omg som var i melodifestivalen. De tjejerna som typ var 14 eller 12 sjöng före Eric Saade det var typ när vi exakt kom till a6 så såg vi de sjunga. Man fick en julia tidning gratis jag fick en så ska läsa den senare kanske ;). Mamma köpte en tröja till mig den var jättefin mamma visade mig den när vi åt i mc donalds :P.

Kommentarer
Postat av: shelly

Du glömde skriva att du såg mig och sheena och elin när eric saade sjöng

2011-04-09 @ 19:21:19
Postat av: Silvia

Oj jag glömde, åh du känner mig ska typ alltid glömma bort saker :P.

2011-04-09 @ 20:09:30
URL: http://slm.blogg.se/
Postat av: shelly

Haha det gör du ju alltid !(haha)

2011-04-11 @ 15:43:21
Postat av: Silvia

Njaa inte så men ibland =D.

2011-04-11 @ 15:46:56
URL: http://slm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0