Säljde majblommor och fick 60 kr!!

Jag och edina och martina gick och säljde majblommor fick 60 kr ska nog sälja imorgon också :). Sen gjorde vi något annat sen efter några timmar var vi med sheena och shelly de ville gå ner till kiosken och köpa snow slush så vi gick ner och köpte men jag köpte inte ville inte ens ha :P. Tog med mig en choklad kex så jag åt det sjukt gott =D. Yes ingen skola imorgon fast otur för att på tisdag är det skolan :(, fast det kommer säkert att bli roligt i skolan då det hoppas jag på i alla fall ;). Åh så jobbigt mina läppar svider som bara den. Har laggt läppsyl typ 2 eller 3 gånger det hjälper inte något det brukar göra det!, äsch får väll lägga läppsyl en gång till då och se om det hjälper snart ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0