ska äta pommes =D.

Jag kom precis in för jag var ju ute med Sheena och Shelly två söta syskon =D. Jag var visst med de och hoppade  hopprep annars brukar jag bara veva det var faktiskt roligt =D. Jag ska äta pommes snart jag är hemma själv så jag vill äta när mamma kommer hem :P. Jag hatar att vara hemma själv men har bara tråkigt men mamma kommer snart så det blir ju bra :). Jag ska nagellacka mig efter jag har ätit :), mamma ska hjälpa mig för jag ville det jag sa det till mamma på morgonen :P, jag frågade henne för hon är bra på det =D. Jag ska först lägga den genomskinliga nagellacken sen den rosa :D. Det var jätte varmt ute idag nästan som sommar ju och det blåser inte heller men det är ju perfekt =D. Hejdå bloggen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0