Ska göra soppa med mamma nu :)

Tjena ♥
Jag har ätit för länge sedan, ska fråga mamma snart om hon vill göra soppan nu :P, min mamma ringde min moster och pratade med henne sen ville mamma prata med natalie hon sa att hon skulle komma så det ska bli så roligt gillar när några sover över haha :P. Sheena plingde på mig innan hon ville gå ut med mig men jag satt vid datorn så jag tror att hon gick ut själv. Jag borde ha gått ut med henne men så blev det inte :(. Är så sugen på den där soppan jag och mamma ska göra den nu :P. Vi hörs sen eller imorgon för jag vet inte om jag ska sitta sen annars skriver jag ett inlägg till om jag sitter idag igen eller så gör jag det imorgon ;) vi får se vad som händer sötnosar ;). Det är första april och man får luras det har några gjort i min klass min lärare lurade oss i klassrummet :P haha några trodde på det men vissa sa att det är april skämt, sen efter några minuter sa min lärare haha april april alla ba ome :).
Det är inte sån soppa men jag la bara någon bild på soppa :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0