Ska kolla på en film med Edina

Hejhej alla bloggläsare =)

Jag är hos Edina och bloggar :), igår gjorde jag bara lite inlägg hann inte med så många idag kommer det lovar :P, min morbror skjutsade hem oss klockan 00.19 eller vi gick där ifrån klockan 00.19 och vi blev framme hemma klockan 00.28 vi bor inte så långt så vi hade tur ;). Vi åkte inte till min moster utan de kom till min morbror och idag blir det gäster älskar få det =D.
Hela familjen lyssnade på musik på datorn på youtube =), vi har ju en bas så att när man lyssnar på musik kan man sätta på den så det blir som disco typ när det låtar bom bom hah och så brukar golvet darra ;). Men vi hörs sen jag och Edina ska kolla på en film =), venne vilken får se vad hon vill titta på vi ska kolla det på datorn :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0