Söt liten bebis :P

Hejhej alla bloggläsre ♥♥
Min mammas kompis som heter My och hennes söta dotter Alice och Mys kompis hon heter Louis har kommit till oss idag så söt Alice har så tjocka kinder omg älskar när bebisar har det, det är så himla gulligt =D. Jag har varit med min älskade bästis Sheena ;) vi var ute och körde passningar fast inte i gården den här gången typ någon stans man kan köra fotboll vi brukar kalla det för "rinken". Ska bara njuta av musik som jag älskar ska lyssna på lite musik =). My köpte en majblomma också hon köpte en pin för 50 kronor fast hon gav mig en 100 lapp :). Har nu 140 kronor yes äntligen något med 100 i alla fall :P. Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0