Shoppade idag ;)

Tja, jag har precis kommit hem jag köpte ganska mycket orkar inte berätta vad jag köpte :), jag fick min Eminem tröja åh älskar den =) tack my :D♥, aja jag säger ändå vad jag har köpt för er skull :P en tröja som man kan ha till sommaren den kan man ha nu också men vill ha den på sommaren den liknar lite en klänning det är det tror jag med blommor är det den är jättefin :D och jag köpte naggellack som spräcks en rosa och en svart hoppas det blir som jag vill ha det och jag köpte två olika tuggummi, och ett halsband som är typ som glasögon fast det är inte exat rediga haha de är rosa och jag köpte depend nagellack remover det är sånt man kan ta bort nagellack om man till exempel inte tycker om naggelacket man har laggt så kan man ta bort med den ;). Jag har chattat med Amandahh alltså tiepamandahh på msn :P♥♥. Jag ska nog hjälpa mamma med en sak hon vill ha låtar på hennes mobil fast hon vet inte vilka så vi ska kolla på youtube några låtar vi kommer på sen skriva upp de så ska min bror lägga de låtarna på min mammas mobil ville också ha lite låtar på min mobil =), har många låtar vill ha mer hoppas det funkar i alla fall om jag har många låtar =D. Mamma har laggt upp sommar kläderna nu mina gammla åh älskar de =), de är jätetfina xD.
Naggelacket ska bli så :P
En sån köpte jag fast med blommor istället för rosa och svarta prickor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0