Vi hade knytkalas i skolan idag :P.

Hej :)
Idag i skolan hade vi knytkalas det var roligt vi tittade på Arn :). Det var många som tjatade och mina lärare sa om några vill prata och äta chips och sånt kan gå in till det andra klassrummet så vi gjorde det vissa och de andra satt och tittade på arn och åt jätte goda saker =D. Arn filmen var ganska så bra :), igår säljde jag majblommor med Sheena fast vi gick inte och säljde länge bara några minuter jag fick 10 kr av en gammling som jag och Sheena känner hon är jätte snäll hon var den första som köpte alla andra ba ne vi vill inte ha. Jag och Sheena ska sälja idag också om vi inte glömmer bort det ;). Jahapp nu ska jag göra något annat kanske lyssna på lite musik det är ju det bästa man kan göra eller det finns ju massvis med saker som är jätte roligt också :). Vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Mikaelcarmen

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2012-01-30 @ 10:46:40
URL: http://mikaelcarmen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0