Vi har en gäst :)

Hejsan :D
Vi har en gäst han och min bror äter ägg som mamma gjorde hon färglade alla ägg till grön :P, jag tror hon gjorde de igår om jag minns rätt :). Efter så kanske ska han skjutsa oss till huskvarna för vi skulle ju till min morbror sen ska vi åka med han alltså min morbror och hans barn och fru till min moster ;), eller så ska vi ta bussen tror att han som är hos oss nu kommer skjutsa oss dit får väll se om jag är bäst på att gissa =D. Jag har fixat mitt hår det blev jättefint =) tänkte ha utsläppt hår har typ alltid toffs haha brukar inte ha utsläppt men det är fint :D. Men vi hörs =D kanske sen eller imorgon om vi inte stannar där tills på kvällen hehe :), vi får väll se alla sötisar =)♥. Han som är här nu han gav oss ett påskägg ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0