Jag ska snart äta :)

Tjena !
Jag har varit i skolan och jag kom nyss hem :P. Idag i skolan hade vi SO jag jobbade med Karl IX och IX betyder nionde :). Sista stunden skulle vi vara med några man skulle vara i en grupp och man skulle vara tre och jag var med Tobias och Hatice vi hade så roligt :D, man skulle ha ett papper och det stog typ hur många bilar finns det på parkeringen och hur lång puls är och hur många fönster det finns på skolan. Puls är där man spelar fotboll och andra saker som man kan leka med :). Det stog några frågor mer. När vi skulle ner och räkna alla bilar såg vi Benjamin och Isac och Kenan men senare stack Kenan så det var bara jag, Tobias, Hatice, Benjamin och Isac vi skulle ner och titta hur många bilar det var och istället för titta hur många bilar så gick jag och Benjamin och Isac in till kyrkan sen var det någon där som jobbade hon sa hej vi sa hej hon sa vad gör ni här sen sa Benjamin och Isac inget vi ville se dig men jag och Benjamin sa inte så det var isac som sa det. Sen när vi var på väg till parkeringen för att titta hur många bilar det var och däck så såg vi Mattias och Kenan han var visst med Mattias de sa hur många bilar och däck det var så vi behövde inte gå och räkna de vilken tur :P för det var så många bilar. Snart ska jag ta och äta lite mat för jag känner att jag börjar bli hungrig :). Men vi hörs mina underbara läsare :P♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0