Vidablick!!

Hellu igen :)
Jag har ätit klart det var gott mamma gör alltid god mat ;). Jag satt i vardagsrummet och åt för jag vill titta på tv jag tittade på disney channel på "zack och cody ljuva hotelliv" bara lite av den. Igentligen har vi inte disney channel för vi är inte medlem med de alltså för att få extra program på tv fast jag tryckte på 92 där det är disney channel så kom det bara upp ett program tom och jery haha sen jag ba va hur kom disney channel upp när vi inte ens är medlem :), jag hade tur jag som alltid ville titta på filmerna som går på disney channel ;). Längtar tills imorgon för vill jag vill så gärna sälja majblommor :P, imorgon är det bara tjejerna i klassen som kommer att vara i skolan killarna ska åka till vidablick sen efter påsk tror jag det var ska tjejerna också göra det :D. Killarna kommer att gå in i syslöjden och ta majblommor så de ska också få det imorgon :). På fredag ska vi ju ha knytkalas så det är roligt med vi ska titta på en film och äta chips,godis,popcorn, dricka fanta eller cola eller några andra drickor och kakor och massa andra goda saker =D.
Vi hade musik idag det var skit tråkigt, det är alltid tråkigt på musiken vi hade roligare med den andra läraren vi hade förr vi gjorde massa roligare saker som till exempel dansa :). Hoppas att vi har roligt någon gång i musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0