Hur min dag har varit idag♥

Idag på morgonen åt jag frukost sen gick jag till skolan sen väntade jag tills alla skulle komma så kom det två st så väntade vi lite ute sen när det var bara 10 minuter tills klockan skulle bli 7.55 så stack vi ner till bussen för vi skulle till upptech så såg vi några från klassen där och våra två fröknar det var skit roligt jag och johanna var tillsammans där vi hade roligt:). sen när vi skulle gå tbx så skulle vi äta då gick vi till matsalen och åt efter det när alla var klara gick några till träslöjd jag var där med men det var tråkigt men jag och sheena och tobias skrattade typ hela tiden:) det var roligt alla fall:). sen skulle vi gå hem jag och sheena och tobias gick tillsammans hem vi skrattade när vi skulle hem också:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0