Det är fint väder fast är bara ute ibland när det är fint väder.

Min moster och hennes dotter och min andra mosters tre barn är hos oss vissa är ute och min kusin är inne och sitter vid den andra datorn och jag vid bärbar datorn och lyssnar på musik. Har precis kollat på jönköping nu tidningen. Tidning läser jag inte varje dag när den kommer bara ibland när jag vill och orkar. Känner mig jättevarm det är varmt ute med det är ju bra fast är ju bara ibland ute när det är fint väder hoppas ni vet detta att jag gillar inte att vara ute så jättemycket är bara ute när jag vill.

Kommentarer
Postat av: Dahlin ♥

Har du haft en bra dag? :)

2011-06-30 @ 20:05:06
URL: http://bydahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0