Hatar vädret som var idag ..

Blev visst inte så fint väder som jag trodde det skulle bli just nu är det jävligt fult väder, det blåser.

Tumblr_lmht7s3qsi1qgd3o2o1_500_largeTumblr_lmhlb54s0p1qd6gpmo1_500_large53cf0733000b6cd54dd18173_large
Det blev visst inte att åka till stranden idag det är inte så jättebra väder då kan man ju inte åka dit. Men hoppas att det blir sol och varmt imorgon. Då kan man ju åka dit har kollat på vädret hur det skulle bli imorgon det skulle bli 20 grader om de inte ljuger. Nu har jag suttit vid datorn för mycket ska till Edina vet är alltid där men vill vara med henne :).

Kommentarer
Postat av: hevi

hejhej, nyss startat en fotoblogg, skulle bli hur glad som helst om du kommenterade nåt på min blogg så jag kan utvecklas genom er kritik :D

2011-06-19 @ 10:43:48
URL: http://hevihamarashid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0