Idag i musiken fick vi välja musik från youtube.

Hejsan, jag kom nyss idag i skolan kollade vi på desperados den filmen är en av de favorit filmerna jag älskar ;). Fan den sista vi kollade på var den sista avsnittet av desperados jag ba fan. Imorgon är det ingen skola och inte på fredag heller fick ett sms av min kusin hon skrev att de kanske kommer imorgon och om vi hade skolan imorgon jag skrev hej ne vi har ingen skola då. Idag hade vi musik idag var det roligt alla dagar vi har haft musik har varit jätte tråkiga idag fick vi välja musik från youtube och lyssna på vi var inte så många faktiskt som gick till musiken de andra var i trä slöjden och gjorde klart de som de skulle göra klart :D. Hörs mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0