Kanske blir stranden idag ;).

Hejsan, det är fint väder så idag tror jag det blir att åka till stranden och sola fast det är lite kallt så venne om vi ska dit hoppas det blir varmare sen. Kollade på vädret hur det skulle bli idag alltså kollade på internet och det stog klockan 14.00 ska det bli 19 grader. Och klockan 18.00 ska det bli 18 grader så det kommer ju bli rätt så gött väder idag ;). Nu får vi bara hoppas att det jag kollade på inte ljuger och att det blir varmt idag.

crazy girlscrazy girlscrazy girls
Vad ska ni göra idag sötisar?, ni kanske ska också åka till stranden eller?. Har inte ens tagit på mina kläder har fortfarande mina pyjamas på mig haha ska alldeles strax byta om. Juste idag är det ju torsdag yes min älskade film börjar idag ni vet den filmen jag alltid kollar på torsdagar. Det har gått så jävla snabbt denna veckan tycker jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

härligt :D

2011-06-16 @ 14:30:10
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fan va du pratar om stranden.!

2011-06-16 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0