Sugen på sola, ska kanske göra det senare ;).

Yes det är fortfarande jätte varmt ska kanske sola sen ;) måste bara berätta detta jag har inte solat från förra sommaren tror att jag kommer sola idag och ska lägga mobilen bredvid mig så jag kan lyssna på musik. wonderful weather, it is today . Gick precis ut i balkongen såg en tjej sola blev sugen på sola så därför kom jag just på att jag ska det kanske lite senare får se vad jag hittar på idag.

Tumblr_lesmjqwddo1qafol9o1_500_large
Tumblr_letjrpppjm1qb9uyvo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Beatrice

hej, vill du få en länkning i morrn kväll? Då har du bara en grej du behöver göra, ställ frågor till mig i blogresponse. kram

2011-06-04 @ 15:57:29
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0