Frågor och svar :).

neli om Frågestund !!:
åh tack hihi =) va gullig du är!
då kan jag fråga, varför skaffade du blogg? och vilka bloggar följer du dagligen? =)

Svar: Jag gillar och skriva då tänkte jag varför inte börja blogga så gjorde jag det. Jag följer många bloggar som tiepamandahh, fokis, Isabelle strömberg och många mer.

aagnes om Frågestund !!:
vart vill du komma med din blogg? :)
favorit bloggar ?
kraam :)

Svar:  Jag vet faktiskt inte. Jag har många favoritbloggar.

neli om Frågestund !!:
varför började du blogga? =)

Svar: Jag gillar och skriva då tänkte jag varför inte börja blogga så skaffade jag en blogg :D.

Ali  ([email protected]) om Frågestund !!:
va e din favorit glass ^^ ?

Svar: Daimglass och sandwich och några till.

Ali  ([email protected]) om Frågestund !!:
vad ska du göra på sommaren, bada ?

Svar: Ingen aning.

Michaela om Frågestund !!:
vilka bloggar läser du? :)
kram!

Svar: Tiepamandahh, fokis, Isabelle strömberg och massa andra bloggar.
Saga om Frågestund !!:
Vad heter dina syskon?
vad gillar du att göra?

Svar: Min bror heter Antonio och min storasyster heter Sandra. Jag gillar att göra mycket till exempel blogga och massa annat :P.

Sofia - Foto, mode & personligt ([email protected]) om Frågestund !!:
när började du blogga? :)

Svar: På 8/3-10.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0