test

1. Har du rökt? - nej
2. Vem var den senaste du pussade? - venne, mamma tror jag
3. Vilka är dina favoritbloggar? - har många favoritbloggar
4. Vad gör du just nu? - lyssnar på musik och skriver detta
5. Vill du ha någon lillasyster eller lillebror?- ja det vill jag är minst i familjen hatar det
6. Gillar du nån nu? - aa
7. Vad gjorde du inatt? - sov 
8. Och i förrgår natt? - sov
9. Vad gör du innan du ska sova? - loggar in på bloggen och ibland något annat
10. Kan du prata med din mamma om allt? - ja nästan
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? men ja haha dom hade ju ändå märkt?
12. Har du varit gravid? ne
13. Hur länge har du haft din msn? - har två msn men den första har jag haft i tre år tror jag mins att jag gjorde den typ på 2009
14. Choklad eller glass? - båda
16. Kan du göra mat själv? - njaa tror inte det men min soppa kan jag göra själv haha
17. Klackskor eller tygskor? - båda
18. Kjol/klänning eller jeans? - Både klänning och jeans gillar jag hatar ha på mig kjol

Sju fakta
1. Hemstad/ort - Huskvarna
2. Hårfärg? - brunt
3. Längd - venne hahaha
4. Frisyr - uppsatt
5. Ögonfärg - gröna
6. Humör - har rolig humör fast inte alltid utan det är bara ibland 
7. Vänster eller högerhänt? - höger


två saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja det klart
2. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - ja

Sju saker
1. Kärlek eller pengar? - båda
2. Dag eller natt? - dag =)
3. Tv eller internet? - Internet
4. Pepsi eller cola? - Cola
5. Färgfoto eller svartvita? - färgfoto
6. Bilddagboken eller MySpace? - inget av de
7. Vinter eller sommar? - lätt sommar

Fem Har du nånsin
1. Har du någonsin frågat chans på någon? - ne det har jag inte
2. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej
3. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja
4. Har du någonsin blivit sårad? - aa
5. Har du någonsin suttit vid datorn i 4 timmar? - ja säkert mer med

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - aa
2. Är du glad? - aa
3. Är det roligt test? - ja fan
4. Är du uttråkad? - ao
5. Är du tysk? - ne
7. Är du italienare? - ne
8. Är du fransk? - ne
9. Gillar du någon just nu? - aa ......

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 18.07
2. Namn? - Silvia
3. Har du någon gång varit dum mot någon polis? - öh ne
4. Hur många barn vill du ha? - venne jag är inte vuxen än tänker inte på sånt nu
5. Vill du gifta dig? - venne
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - vad fan var det för fråga haha
7. Har du ätit sushi? - ne tror inte det
8. Många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Räknar inte

Två Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? ne
2. tror du på spöken? - ne

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - nej
2. Är du full nu ? - nej

Kan
1. Kan du röra på öronen? - ne
2. Kan du slicka dig på näsan? - ne
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - a
4. Kan din mamma lita på dig? -  Aa ibland om jag inte ljuger
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ah när jag sover annars nej!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - ja
7. kan dina vänner lita på dig? - ja klart  ♥
8. kan du tänka att pierca dig i naveln? - ne vill inte ha det
9. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ne

Har
1. Har du någonsin ljugit för din mamma? - aa, men talar sanningen sen när jag känner för det
2. Har din mamma sagt att hon älskar dig? - aa
3. Har du syskon? - ja
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nepp
5. Har din mamma ljugit för dig? - ne
6. Har du varit full den här månaden? - nej
7. har du redan tröttnat på domhära frågorna? a
8. borstat tänderna den senaste timmen? - ne
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ne
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nepp

Kommentarer
Postat av: TILDA CORNELIA

hur gammal är du? :)

2011-06-08 @ 19:19:36
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
Postat av: nellie

Hej!

Kika in på min blogg och var med och tävla om två stycken supersnygga tatueringar!! :)

Du behöver endast kommentera tävlingsinlägget Med ditt namn och mejladress!

Drar en vinnare på lördag, så skynda var med och tävla!! :)

Ha det bra. kraam

2011-06-08 @ 19:23:54
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: TILDA CORNELIA

svar: Jag bara undrade för det stog att du var minst i din familj! :)



jag är 13 :p

2011-06-08 @ 19:32:21
URL: http://tildacornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0