Var med mina vänner vi var i maddes trädgård :D.

Har varit med Sheena, Shelly, Edina, Madde och patricia vi var i maddes trädgård de hoppade studsmatta och jag satt på en stol och kollade på orkade inte hoppa. Sen skulle en som heter fosiya hem så jag och Edina gick med henne en liten bit sen gick vi till maddes trädgård igen. Sen efter några minuter tror jag skulle Edina hem så gjorde jag det med. Madde kramade Edina för madde ska till usa imorgon sen kramade jag madde och sen sa hon ses om två månader jag ba vaaa två månader hon ba aa. Sen gick jag hem med Edina och när jag var hemma tog jag på mig mina pyjamas. Det var faktiskt lite skönt att ha på sig sina sköna pyjamas :D. Edina köpte godis hon köpte till mig och fosiya jag tog två klubbor och ett tuggummi. Hörs imorgon sötisar.

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej, såg att du ställt en fråga i bloggsvar. Jag länkar folk på söndag. Kolla in då :)

Kram

2011-06-14 @ 07:18:43
URL: http://lnbrnk.blogg.se/
Postat av: Hanna Emilia

Det låter ju skoj;)



Var gärna med i min tävling på bloggen!

Alla som deltar får en stoor länk, även om man inte vinner;)

2011-06-14 @ 09:59:53
URL: http://splinidora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0