Vill baka!! :D

Jag vill bara baka något fast om jag bakar något får jag inte ens äta det då är gluten :(. Min syrra vill baka med hon vill baka chokladbollar fast vi har inte sånna saker som man behöver till det mamma sa att hon skulle handla imorgon. Jag äter mycket haha märker att jag älskar att äta vill fan inte bli tjok. Är lite trött lol klockan är bara 15.28 och jag är redan trött men fick inte sova så mycket jag ville idag brorsan tog ju bärbar datan som låg i mitt rum kunde han inte vänta tills jag vaknade först aja sånt kan hända.

Kommentarer
Postat av: Liebling

har läst någonstans att man kan laga chokladbollar som är glutenfria. man kan ta nötter och mixa dem till mjöl och blanda med lite sojamjöl.

2011-06-25 @ 17:04:48
URL: http://twoaceofhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0