idag hade vi idrott och träslöjd i skolan :)

Jag har varit i skolan idag och hade idrott det var roligt och jag svättades och jag kämpade som bara den fick ganska mycket kramp men det får man tåla ibland ;). Det var två killar från en skola de gick i 9:an de kom till min skola och skulle ha idrott med oss en som heter björn och den andra kommer jag inte ihåg vad han hette men han var en i våran klass storebror haha de liknade varandra jätte mycket faktiskt :). Han i min klass heter david och han pratar aldrig men hans storebror gjorde det så det var ju bra :D. vi hade träslöjd idag fick ganska mycket hjälp av min kompis linnea för hon var klar med sin spegel tror jag som nästan alla gör och efter det ska man göra en låda men hon vill inte det så hon ville hjälpa till istället :D det var ju snällt av henne :). sen när jag kom hem så gjorde mamma pommes älskar verkligen det :):D. Nu ska jag lyssna på musik och läsa andras bloggar ;), vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0