blodprov!!

Hejhej bloggen , idag på morgonen var jag i sjukhuset så vi tog bussen dit och jag skulle ta blodprov och de skulle se min längd och vikt det stack och gjorde putte lite ont när jag skulle ta blodprov men grät inte :). Jag hann inte ens äta frukost så mamma gjorde en macka och så fick jag äta den efter blodprovet åt den i ett cafe :). Sen det allra bästa när vi var klara så åkte vi buss och jag lyssnade på musik på min mobil jag skulle åka till skolan min skola ligger nära där jag bor behöver inte åka buss för att åka till skolan. I skolan idag hade vi musik fast missade det jag och mina kompisar det hände ett bråk ett par dagar fast jag var inte inblandad fast en lärare i skolan trodde det, men jag och de som missade det fick gå till musiken med den andra gruppen men jag sa jag till cindy min kompis att våran grupp har igentligen matte sen så sa hon okej vi gå dit då istället för att sitta här jag sa okej så gick vi dit. Idag så hade vi idrott som igår fast vi gjorde inte samma sak det var så tråkigt på första början man skulle ta ett hopprep sen hoppa och jag var inte med på första början för man skulle veva och jag skulle annars fått ont för jag tog ju blodprov och jag jag hade så himla ont. Sen efter så körde vi något annat man skulle springa jag var med tre stycken det var jätte roligt :). Ciaow♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0