stan och shoppade :)

Heej, idag har jag varit i stan med min mamma och min storasyster och min mammas kompis. Vi köpte lite saker ett läppsyl från HM som heter shimmer lipbalm förpackningen var rosa när man lägger på läpparna blir läpparna vita och så köpte min mammas kompis en blå tröja från hm till mig tröjan ska min mammas kompis lägga en bild på eminem jag får välja vilken bild jag vill ha på eminem :D. Sen gick vi lite runt stan sen blev min mammas kompis dotter hungrig hennes dotter är 9 månader tror jag det var :). Hon heter alice hon är så himla söt alice mamma heter my. Så vi åt i mc donalds sen när vi var klar med maten gick vi en runda till kappahl. Jag och mamma och min storasyster åkte till stan för vi skulle köpa klänningar till mig och min storasyster som vi skulle ha till påsk vi ska till min morbror och min moster då :P, jag hittade inte en fin klänning så mamma köpte en kort tröja som man kan ha ett linne under två korta tröjor köpte hon på ginatricot en rosa och en svartvit de var så fina :) båda tröjorna var mina :). Min mamma ska köpa till min bror kläder till påsk med, min bror är 14 år :). Min storasyster ska få kläder till påsk med :D min storasyster är 15 år :D.
Sånna korta tröjor köpte mamma till mig en sån på bilden och en sån helt rosa :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0