31 maj åker vi till Gränna med skolan =).

Har precis kommit var hos Edina, hon var inte hemma igår så var inte med henne som jag skrev på ett inlägg igår att jag skulle till henne tror jag det var om jag minns rätt :). Omg nudlarna var så jävla gott hihi =), 31 maj då blir det så roligt vi ska till Gränna med skolan vi ska besöka Andrémuseét och titta på polkagristillverkning och eventuellt ska vi åka till Visingsö om vi hinner. Då får vi ta med rejäl matsäck och så kommer vi grilla korv men ska ta med nudlar istället har bestämt det med mamma igår och ska ta med andra saker med skrev allt jag ville ha med dit på ett papper så mamma kan läsa det och ta fram det och fixa så jag kan ta med mig det ;). Kommer ha med mig min mobil och tror också att hörlurarna får följa med haha ni vet att jag älskar musik och vill höra på musik mycket =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0