Det var roligt idag :D

Tjululu :) det var skit roligt fast vi behövde inte ens sälja utan vissa föräldrar gjorde det istället ;). Jag gick med Sheena dit yes vi vann utmaningen vi ska till bio men vi vet inte när de ska se när vi ska det hoppas de säger det på måndag när vi ska till bio så är det under skoltid fan vad bäst vi är hehe :P. Jag och Sheena gick till scenen 3 stycken jag känner sjungde de sjöng bra =D. Jill svensson sjungde 5 låtar efter det så fick jag och Sheena hennes autograf till mig skrev hon till silvia kram jill sen ett hjärta. Det var en kille som liknade skit mycket lil wayne han sjunger engelska låtar men han pratar svenska han rappar han var jätte bra tycker jag :D. Min moster kom dit med med hennes barn fast inte alla barn hon tog med sig sina 4 stycken hon har 7 barn haha jag vet många med de andra är hemma tror jag :). Imorgon ska min bror ta konfirmation som jag har skrivit om igår tror jag det var då kommer de med alltså min moster och barnen och min morbror och hans fru och barn ;) så det kommer bli roligt. Just nu vill jag ba ha mat jag har inte ätit något från morgonen då åt jag en macka med ost på. Min mamma och min moster och de andra barnen de kommer snart mamma ska göra mat då blir jag glad :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0