Grattis!!

Juste glömde säga nu är tävligen avslutad den som hade rätt var

1. Sheena.
2. Edina på två ord hade du fel på om jag gillade matte och på vilken mat jag gillar men annars var allt rätt.
3. Melissa du hade fel på vilken färg jag gillar och villken mat jag gillar jag vet att du menade 208 på hur många bilder jag hade det gör inget om du råkade trycka på 209 istället för 208 :), och vilket djur jag tycker om på katt hade du rätt men gillar också hundar.
4. Saga du hade rätt på allt du skrev fast du tog de lätta så därför fick sheena alla rätt allt det hon skrev var rätt :P.

Grattis till er mina snälla och söta bloggläsare, men Sheena var den första grattis min underbara bästis ♥♥

idag var sheena sjuk :( krya på dig sötis♥ Sheena Anna Patricia du är den man kan berätta allt till och jag brukar  det jag vill till dig kram min söta och fina Sheena =)♥



Detta är till er :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0