Har köpt tre saker från a6 ;).

Hejhej :D, har precis kommit hem från a6 det var roligt och jag hittade inte så mycket utan jag köpte bara två stycken tuggummi som jag älskar från pressbyrån ;), och så köpte jag en penna man kan typ strycka över det på något papper på en text på ett ord som typ är viktigast vet är lite dålig på berätta hehe :P. Men hoppas att ni fattade vilken penna jag köpte :) det står på den timing överstryckningspenna nu tror jag ni fattar vilken penna har bara köpt en den är rosa ;). Har inte planerat något speciellt idag men har varit i a6 det var det jag skulle och har redan det så ska göra något annat =D kanske vara med Sheena får se :). Innan när jag var i a6 sen när vi skulle äta såg jag en killkompis som går i min klass där med hehe sa hej :D, han heter Tobias jag har pratat om han förut tror jag på ett inlägg att jag och sheena brukar vara med han och gå tillsammans hem vi brukar ta den långa backen hem ;).




Hittar inte någon bild på överstryckningspennan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0