H&M och new yorker :D♥

Har varit lite med Sheena och Shelly, nu så är jag inne på msn och har chattat med en som heter Felicia hon har också en blogg läs den http://feliciaaulen.blogg.se/ den är jättebra :), men hon är inte vid datorn står det hon är jättesnäll =). Chattade med tiepamandahh förut på msn =D, hon är jättesnäll med ;). Mamma ska köpa ett linne som är gult från H&M och ett som liknar typ ett linne från new yorker egentligen skulle mamma köpt ett gult och ett vit linne fast ville ha bara ett gult och det där linnet från new yorker. Idag har jag varit inne på H&M sidan och kollat vad för kläder de har det var ganska så fina kläder där ;). Har fått en blåsa nära tandköttet fast nere det gör så himla ont skulle önska att man kunde ta bort den på en gång. Fan jag kan inte sola nu det är ingen sol mer det var det innan men det är bara lite :(, skolan imorgon omg.... hoppas jag kan sola efter skolan om det är sol =D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0