Konfirmation!!

Är fan skit trött fast kan inte sova just nu kommer inte ens kunna. Imorgon blir det super roligt ni vet varför hoppas jag iallafall aja okej då säger varför samma sak varje gång hehe.. min bror ska ta konfirmation och vi ska till kyrkan och min moster och hennes barn ska komma och min morbror och hans barn och fru de ska också till kyrkan sen ska vi till oss och fika. Min bror och vissa av hans kompisar som ska ta konfirmation ska spela upp något typ drama eller vad nu heter :P. Min mamma kommer att göra stekt potatis och kyckling har mamma redan köpt i fredags när jag berättade det :). Men vi hörs mer imorgon jag tror inte att jag kommer skriva något på morgonen eller så utan det blir efter när jag kommer hem från min brors konfirmation =). Juste min älskade morbror fyller år imorgon haha måste säga grattis imorgon det klart ;), han kommer få en puss med hehe :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0