Längtar tills sommaren!!

Det ända jag har gjort är varit med Edina en stund och läst bloggar och lyssnat lite grann på musik finns det inget roligt på söndagar :(, aja imorgon skolan och ska ta med min mobil måste för mamma sa det ska ta bussen till ekhagen sen ska jag av där sen ser jag mamma vi ska någon stans orkar inte berätta vart. Är det någon mer än jag som längtar tills sommaren?, då får man sola, bada, resa och något mer roligt istället för att vara hemma och tråka som jag har det just nu brukar typ alltid ha det. Tycker ni att jag ska slänga in några bilder på saker man kan göra på sommaren??, det tycker jag =D
Äta glass!! :)
Sola!! =)
Resa!! :D
Åka till stranden!! :P
Åka till Liseberg!! =D
och massa andra roliga saker kan man göra på sommaren orkar inte lägga bilder på just allt man kan göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0