Laptop :D

Äntligen så har brorsan åkt för länge sedan han skulle vara med några kompisar han sitter ganska så mycket jag vill också det hehe han sa att han skulle köpa en egen laptop efter när han har praoat hoppas det blir då har jag och min storasyster denna datorn den är i alla fall inte laptop den är typ stor skärm, men min storasyster sitter inte så länge hon orkar inte ibland så kommer typ använda denna datorn som vi har nu ganska så mycket mer än vad jag gör nu ;), när man öppnar den så kan man trycka på en putte liten prick den är touch =D. Men det var inte det jag skulle skriva om men det fick bli det :P. Lägger ut musik och lite bilder sen :D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0