Liseberg!!

Hej, jag har varit och simmat och det gick bra ;). Imorgon blir det super roligt ni vet varför sa det 17 maj på ett inlägg. Denna veckan ska jag eller har tänkt att jag skulle ha tävling som förra gången och frågorna är om mig igen hehe =), men ska kanske ha det denna veckan annars får se om jag har det en annan gång :D. Min mamma köpte fyra kycklingar från coop forum idag för vi ska äta det med stekt potatis fast tror inte just att vi kommer äta alla de fyra det är inte bara min familj som ska äta det min bror ska ju ha konfirmation på söndag så vi kommer få gäster min morbror och hans barn och fru och min moster och hennes barn =).
Omg mamma betalade till min bror för att han skulle åka till liseberg med några kompisar och några som jobbar i ett ställe som heter forum men de ska åka till liseberg nästa vecka tror jag mamma sa till mig :P, så orättvist har aldrig varit där men det kommer det är därför vi håller på att skaffa mer pengar alltså med skolan och det är därför vi ska sälja bakelser och leksaker och traser imorgon =D. Jag ska sälja muffins haha, när vi går i 6:an ska vi åka till liseberg ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0