Måste borsta tandköttet sa hon som jobbar på tandläkaren

Kom för länge sedan mina tänder var perfekt fast måste borsta mer vid tandköttet fan hatar göra det hehe det gör så fruktansvärt ont och det vill jag inte att det ska göra. Jag fick banan kräm det gillar jag få när jag är i tandläkaren :D jag fick inte äta på en timme fast nu får jag det för det har redan gått en timme ;) mamma skulle åka och handla när hon kommer tillbaka ska jag göra soppa som förra gången haha älskar den soppan =D vad bra att jag har en favorit soppa annars hatar jag soppa men nu har jag ju en favorit :P. När jag var i tandläkaren så sa hon som jobbar där om jag inte borstar vid tandköttet så får jag hål jag frågade henne om jag hade ett hål hon sa ne men om du inte borstar vid tandköttet så kommer du få hål jag behöver inte borsta sen på kvällen sa hon fast imorgon på morgonen ska jag göra det sa hon :). Mina tänder blev vita efter när vi var klara;). Jag ska lägga en låt nu på bloggen nu så hör på de :D♥.
                
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0