Min brors kompis ska sova över imorgon

Hejhej :) jag kom typ nyss hade utvecklingssamtal och allt var perfekt och allt är godkänt det stog iallafall det på pappret :). Det känns faktiskt som fredag tycker jag :D, imorgon åker min bror till Liseberg med något som heter forum som tonåringar går till ibland det finns också för 5:an och 6:an och några fler årskurser tror jag. Igår hade jag 62 besökare är så glad har inte haft så mycket ta så hemskt mycket bloggtrafiken♥ jag har många nu med :D i'm so happy. Min brors kompis ska sova över hos oss imorgon när de har kommit från Liseberg de kommer hem kl 3 eller 1 på natten tror jag det var om jag minns rätt =). Han bor ganska så långt min brors kompis och så kommer de ju klockan 3 eller 1 på natten så han ska sova hos oss imorgon istället. Imorgon ska jag inte åka till bassängen utan efter skolan ska jag direkt hem så tar jag och mamma bussen till stan eller a6 kommer inte ihåg vart vi skulle sen ska vi möta min storasyster där och kolla lite på kläder och något annat :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0