Om en tjej som blev dödad den 29 november

Hejhej allihoppa, idag kom polisen på besök de heter Conny och Håkan de brukar vara i vår skola idag kom de till  vårt klassrum vi fick svara på frågor och de skulle svara, frågade ganska så mycket hehe :). Det var en tjej hon hade två barn hennes exman dödade henne den 29 november tror jag det var om jag minns rätt hon borde där jag bor nu fast inte samma gata så han som dödade henne får nu vara i fängelset i 18 år jag frågade hur länge då sa de i 18 år kommer han vara i fängelset. Han dödade henne med kniv hon skulle gifta sig med en annan som var muslim tror jag så han dödade henne med en kökskniv hon hette Carla Saado hon är syrian det är jag med ;), hon har facebook hennes dotter med hon heter jennifer Saado men ingen aning om hennes son har det.
Omg idag när vi skulle äta så kom det en kille till mig han heter Anton han går i min klass han ba hej jag ba gick sen efter en stund sa han erkänn att du gillar mig jag ba neeeej han ba allvar då jag ba ja jag menar ju allvar tror du jag ljuger eller sen sa någon att han gillade mig så mina kompisar skulle fråga han om han gillade mig  på allvar han ba aa så de sa till mig det jag ba omg vill fan inte att han ska gilla mig hatar han sa jag då. Och killarna i min klass visste det med de ba säg nej om han frågar chans jag ba jag vet såklart jag ska säga nej, han som gillar mig gillar Eric Saade som kändis då och han sjunger typ varje dag alltså han är cp det säger alla och jag säger det med hehe :). Men vi hörs senare♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0