Om mig :D

1. Vem kramade du sist? Jasmina.
2. Är du kär? japp, det är jag :).
3. Har du någon gång varit i Liseberg? Ne det har jag inte men det kommer vi ska dit när vi går i 6:an går i 5:an nu så inte så långt tid tills jag börjar 6:an ;).
4. Gillar du att shoppa? ja det klart i love it :P.
5. Gillar du spel på datorn? öh spelar aldrig spel på datorn utan bloggar och är inne på msn och lyssnar på musik.
6. Vem pussade du sist? min bror.. tror jag :).
7. Tycker du om att kramas? japp fast gillar inte krama främlingar utan sånna jag gillar gillar jag att krama =).
8. Tre saker du alltid har med dig? min mobil så klart är typ kär i den :D, och något mer orkar inte tänka.
9. Vilket ämne gillar du? engelska sådär.
10. Gillar du fotboll? ja men orkar inte spela ibland på rasterna brukar några av mina vänner spela fotboll fast är aldrig med då orkar inte det är därför vet jag är lat hehe =D.
11. Gillar du dans? ja jättemycket har funderat lite grann att jag vill börja på dans men vet faktiskt inte kan inte bestämma mig.
12. Har du någonsin blivit mobbad? ne.
13. Har du någonsin varit på bio? Ja det klart :).
14. Är du mörkrädd? njaa.. venne.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://youtu.be/Y8uKAZvZi6k

2011-05-27 @ 23:54:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0