Ska äta potatisgratäng idag ;).

Hejhej, snälla om någon har inbjudan till bloggsvar kan ni inte bjuda in mig också snälla då kan ni fråga massa frågor och så klart så svarar jag på de :P. Sen ska jag kanske gå till Sheena ville vara med henne har inte varit med henne länge känns det som. Idag blir det potatisgratäng ;), jag ska skära potatisarna och mamma gör resten hehe =). Jag älskar potatisgratäng det var ganska så länge sedan jag åt det faktiskt så idag blir det fett i magen ne skoja men ska inte äta så himla mycket bara så mycket jag orkar ;). Jag har tänkt och lägga musik idag med haha älskar och göra det så ni får väll helt enkelt veta vilken musik smak jag har =D. Hörs senare!!.

potatisgratäng

Kommentarer
Postat av: Saga

Gott det vill jag me ha!!

2011-05-08 @ 11:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0