Ska snart till stan.

Hellu :), ska snart till stan det är tivoli och andra roliga saker :). Ska dit med mamma och min sotrasyster :D. Igår sa jag mamma jag vill inte hänga med sen jag ba eller jo eller ne sen nu smsade jag mamma och skrev mamma jag vill åka till stan kan inte du komma och hämta mig sen hon skrev okej jag kommer :P. Det är ju mors dag snart med fan har inte ens köpt något :(. Fick mycket mer besökare igår hade rätt ;) sa ju att jag skulle få mer :D, nu ska ni få veta hur många jag hade igår 112 stycken och nu har jag 44 vänta det kommer snart tack så mycket bloggtrafik.nu♥. Idag ska min bror åka till Liseberg de ska åka klockan 14.00. Hörs mer senare när jag har kommit hem =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0