Allt det som är på bilden ska jag ha med mig imorgon till Gränna.

Yes mamma sa du kan ju ta med toast till Gränna hur kunde vi inte tänka på det förut aja det gör inget ska ändå inte göra de nu utan ska göra det imorgon ;). Vi kommer hem klockan 16.30 vi kommer att ha så roligt har varit i Gränna några gånger förut så det är inte första gången jag är i Gränna :D. Ska ta med mig money ;) 40 kronor ska kanske köpa polkagrisar hoppas inte bara att jag blir en gris efter när jag har ätit upp den där polkagrisen hahaha ne skoja haha =).

Detta ska jag ha med mig

. Kex har laggt de kexen i en burk.
. Blandsaft jordgubb på en flaska.
. Vatten på en flaska.
. Toast ska jag göra imorgon
. Muffins ska jag lägga imorgon.

Ser du vilken som är falsk? Foto: Andreas Elgstrand
 BOB Blandsaft Jordgubb, 0,95 liter Blandasaft jordgubb har laggt ända upp till toppen på flaskan elller hur man säger hoppas ni fattar iallafall :P.

Havrekakor Glutenfria Tog med mig 4 stycken.

Piruett Tog med mig 2 stycken.

Och toast orka lägga bild på det vem vet inte hur toast ser ut :).


Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

sv: ååh tack vad du är sööt! :D <3

2011-05-30 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0