Skrivit på datorn i skolan

Tjena, idag i skolan var det sådär tycker jag när vi skulle gå ner till maten så fick jag skit äcklig mat potatis och tomatsås och korv okej korven var god då åt bara den efter så hade jag ont i magen så ville verkligen hem sa inte det till någon, när jag kom hem sa jag det till mamma hon sa okej kom sen la hon spagetti och köttfärssås och sen lite sallad på en annan tallrik så det var i alla fall godare mat jag sa till mamma jag skulle önska att du var koken i matsalen hehe =). idag har jag skrivit på datorn i skolan om författaren Cecilia Lidbeck hon har gjort vilma böckerna kom ni ihåg när jag skrev att jag skulle ta bellman historier fast nu har jag bytt bok för det stog inte vem som gjorde boken så tog vilma boken den är lite barnslig fast skit samma tog bara någon :D. Jag har till och med skrivit om religion fick skriva det på datorn är inte riktigt klar med den än :). Jag brukar kolla hur många besökare jag brukar ha jag har fått fler nu för tiden tack så mycket till ni som läser min blogg♥♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0