Tiepamandahh fyller år idag :P.

Hej! , nu har jag tagit på mig eller gjorde det för länge sedan :P, ska till a6 om en timme hoppas man hittar något ;). Tiepamandahh fyller 16 år idag som min storasyster fast min storasyster fyller 26 augusti då fyller hon 16 =D, har redan sakt grattis till amandahh :) hon är så söt och så snäll :). Hoppas ni har sakt grattis till henne annars får ni göra det ;) http://tiepamandahh.blogspot.com/.
Har sjungit Josef Özer- blå blå på min mobil den låten älskade jag när jag var liten jag sjungde den oftast ;) gillar den fortfarande kan hela låten :D. Men vi hörs mer sen när jag har kommit hem från a6 då kan jag berätta om jag köpte något och vad jag köpte som jag brukar göra ;)♥. Kram!♥

Denna tårtan fick hon den är jättefin det ser god ut :).




Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

sv: ååh tack såå mycket fina duh! :D <3

2011-05-15 @ 20:55:46
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0