Tror att jag ska byta header man blir tröttnad på den jag har nu har haft den länge nu.

Vem tycker att jag ska byta header?? själv vet jag inte hur man gör eller vet fast kan inte exakt blir inte rätt när jag gör det så vill att någon ska hjälpa mig med det fast hoppas någon gör det åt mig gratis. Men får se om jag ska eller inte Shelly vill att jag ska byta header håller med henne man blir ju tröttnad av den jag har nu har haft den ganska så länge nu man måste ju byta någon gång. Jenne gör jätte fina header kolla själv http://daysofjenne.blogg.se/ men hon har säkert många som står på kö för de vill ju också ha en header men hoppas hon kan någon gång fixa det till mig :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0