Varför äter jag för mycket goda saker för ??

Min bror ska fixa sig nu han ska ta kort med kyrkan han går typ där ibland och de ska ta kort sen ska de vara med i " jönköping nu" så det måste jag se när posten kommer hehe har aldrig sätt brorsan vara med i "jönköping nu" :). Jag ska inte göra så mycket idag utan vi får se vad jag hittar på idag :P, alltså kan inte sluta att äta något gott det är inte bra att äta för mycket tänk på att bli big mama sen det vill inte jag bli har redan blivit smal jag var ju det förut också men nu har jag blivit ganska så smal typ normalt =D. Fast nu äter jag inte lika mycket som förut äter typ inte chips och muffins och kladdkaka och allt annat som innan utan det är bara ibland ;). Jag har inte så mycket och skriva om men vi hörs sen kanske får se om jag bloggar något mer idag. Men alldeles strax ska jag lägga musik på bloggen förlåt om ni tycker att jag lägger musik för mycket på bloggen men vill ba lägga det :P♥. Idag är det till och med föräldrar möte då ska inte barnen komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0