Vi ska till Gränna med klassen på tisdag :).

Vad mycket jag har lyssnat på musik idag, det kanske är musik dag för mig idag hehe :P. Men ni vet sån är man när man är förälskad i musik ;). Idag är det ju söndag och imorgon är det skolan på tisdag är det så roligt i skolan inget arbete vi ska till Gränna med klassen vi kommer att vara där rätt länge tror jag men hoppas jag kommer att kunna blogga sen när jag kommer hem utan bloggen glömmer jag aldrig och kommer aldrig glömma den och glömmer aldrig mina undebara läsare =). Till Gränna blir det musik med ska ta med min älskade mobil och såklart hörlurarna också :), snacka om nörd i musik.nu ne skoja haha :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0