Stektpotatis är gott :).

Skalade potatis nyss haha hjälpte mamma hon ska göra stekt potatis till mig. Har tjatat om det nu i några dagar haha. Imorgon äre fredag tycker att det har gått så himla snabbt denna veckan. Haha fick ett sms av min söta kusin innan på morgonen hon heter Cecilia. Hon går i fyran haha aaw kommer ihåg när jag gick i fyran. Jag ba undra hur det går för mig när jag får ännu mer läxer hahah. Jag gjorde inte glosorna orkade inte haha skoja men hon jag skriver glosorna hos var inte i skolan idag hon är sjuk. Fan fick ett sms av comviq nyss att jag inte har comviq kompis längre. Måste ner till kiosken imorgon eller när jag orkar för att köpa comviq kompis igen. Oj så kul det är att gå ner dit när det är askallt. Aja får se om jag orkar det imorgon eller när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: jennie

söt blogg ! :)

2011-11-17 @ 20:46:44
URL: http://jennietrtak.devote.se
Postat av: Linn

Nu finns svaren ifrån frågestunden uppe på bloggen!

Hoppas du haft en bra dag.

Kram!

2011-11-17 @ 21:17:46
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0