Slutade lite tidigare, de andra gick inte hem.

Slutade tidigare bara jag, fick vara med en annan grupp så länge. Min fröken ba Silvia du kan gå hem nu. Jag ba okej. För de i min grupp är i badet. Glömde att min grupp som är a att vi skulle dit. Alltså vi har grupp a och b och c och jag är i a. Hahaha skrattade ganska mycket idag i skolan. Var med Kristina, Hatice, Katia, och Liljana. Vår lärare ville ba se om vi kan simma 200 meter. Jag tror att det är de som vill aja skit i det. Men såhär ser det ut i vår badhus i jönköping ;).
Så ser det ut (ute) när man ska in till badet. Fast tror att bilden är rätt gammal.

Kommentarer
Postat av: Daniella Cifuentes

Allt bra?

2011-11-29 @ 18:34:21
URL: http://daniellaciifuentes.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Coooolt bad!

Besök min blogg och kommentera min frågestund. Den avslutas imorgon så skynda skynda. De skulle vara jätte gulligt puss:)

2011-11-29 @ 19:40:04
URL: http://loodens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0