100 frågor och svar ;).

OM DIG
1. Ditt namn? Josefine
2. Ålder? 22 år
3. Vart bor du? Norrtälje
4. Bor tillsammans med? Mor, far, bror
5. Husdjur? Två katter
6. Färg på ditt hus? Öh... brungrön?
7. När är du född? 26 juli
8. Klass? Folkhögskola...
9. Vilket år tar/tog du studenten? Det beror på ;)
10. Något jobb? Nej, studerar
DAGENS
11. När gick du upp i morse? Sent...
12. När ska du sova? Sent
13. Duschat idag? Nej, det blir senare
14. Kramat någon idag? Nej
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? Den där ungsbakade torsken
17. Dagens klädsel? Leggings och tunika
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? Gosan, min kelgris!
20. Dagens roligaste? Älgen, som vanligt
VEM
21. Har du många vänner? Relativt
22. Hur många har du kysst? Inte överdrivet många, 15-20 kanske
23. Vem kramade du senast? Johanna, tror jag
24. Hur många har du haft sex med? Förvånandsvärt få
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Jag vet inte!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Johanna, hon vill att jag ska söka till hennes jobb ;)
BÄSTA
31. Film? Führerns elit, Green street hooligan, Nyckeln till frihet, Stulna år m.fl.
32. Låt? Oj... alldeles för många.
33. Mat? Lax, quornbitar, pizza osv.
34. Dryck? Jag vet inte...
35. Färg? Mörklila, vinröd, svart
37. Stad? Föredrar samhällen, Ekshärad! Men stad... Dublin!
38. Land? Irland
39. Ämne i skolan? Förut var det Svenska. Nu vet jag knappt vad jag har för ämnen?
40. Människa? Många!
SENASTE
41. Personen du tänkte på? Jag vet inte
42. Personen du kysste? Ingen viktig
43. Gången du spydde? Lite drygt två veckor sen
44. Gången du grät? Minns inte
45. Pizzan du åt? Just nu ;)
46. Gången du var i Göteborg? 2007
47. Gången du var i Stockholm? I somras kanske. Ska undvika att åka dit nu.
48. Gången du var full? Första helgen denna månad
49. Gången du var hög? Aldrig varit
ANTAL
70. Personer du älskar? Öh... ett gäng...
71. Personer du hatar? Några stycken
72. Pojk-/flickvänner du haft? Ingen seriös, några stycken mindre seriösa
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2-3
74. Glassar du ätit på en dag? Lär vara typ 5
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? Det vet jag inte, några få kanske
77. Gånger du varit hög? Fortfarande ingen
78. Personer du saknar just nu? Några mer, några mindre
79. Gånger ditt hjärta brustit? Lär vara 2
VEM
80. Vill du kyssa nu? Ingen. Fast hade Mads Mikkelsen varit här så... ;)
81. Ska du träffa imorgon? Johanna förhoppningsvis :)
82. Sjöng du senast för? Det vet jag inte
83. Hade du senast en msn-konversation med? Nån jag inte minns namnet på
84. Spelade du tvspel med senast? Minns inte.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Bobby, haha
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen speciell just nu
87. Förtjänar att dö? De som skadar andra utan anledning
88. Är söt? Johanna, som så gärna vill att vi ska bli arbetskamrater :)
89. Vill du sova jämte inatt? Mikkelsen kan få krypa ned bredvid mig...
VAD
90. Gör dig glad? Mycket
91. Gör dig ledsen? Idioter
92. Vill du helst göra nu? Jag vet inte
93. Önskar du att du slapp göra? Mycket
94. Vill du ha nu? Massa pengaaar ;)
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Är 9 månader kvar
96. Längtar du till? En hel del
97. Tycker du om dina betyg? Har omdöme (fhsk), och jag är väldigt nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? Jag ångrar inte saker
99. Är det bästa som hänt dig? Att bli moster och faster
100. Hur mycket är klockan? 19.39
OM DIG
1. Ditt namn? Silvia.
2. Ålder? 12 år.
3. Vart bor du? Jönköping.
4. Bor tillsammans med? Mamma, storasyster och bror.
5. Husdjur? Två guldfiskar.
6. Färg på ditt hus? Öh.. vit.
7. När är du född? 2 mars.
8. Vilken årskurs går du i? Jag går i 6an.
9. Vilket år tar/tog du studenten? Jag är bara 12.
10. Något jobb? Nej jobbar inte haha.
DAGENS
11. När gick du upp i morse? Venne.
12. När ska du sova? Ingen aning.
13. Duschat idag? Nej duschade igår.
14. Kramat någon idag? Ja vem har inte det?
15. Pussat någon idag? Jepp.
16. Vad har du ätit idag? Potatis, köttbullar och sås.
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor och en tröja.
18. Dagens smink? Har inget smink på mig.
19. Dagens sötnos? Johanna och Cindy de är som systrar för mig :).
20. Dagens roligaste? Venne.
VEM
21. Har du många vänner? Ja fan :D.
22. Har du träffat någon Kompis idag? Jao.
23. Vem kramade du senast? Venne mamma haha. Men i skolan tror jag att det var Johanna ;).
24. Hur många sms har du fått idag? Glöm det så lever du längre haha ne men jag vet inte.
25. Hur många har du varit taskig mot? Alltså jag hatar att vara taskig, så jag tror inte att jag har varit taskig mot någon.
27. Vilken mobil har du? Jag har en sony ericsson rosa det är många som säger att det är en fjortis mobil. Alltså de som säger det en gång till vadfan ta och väx upp förfan.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Min bror.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Mamma det som stog behöver ni inte läsa haha.
BÄSTA
31. Film? Jag saknar dig och lite apflickorna haha har bara sätt trailer på apflickorna. Men jag saknar dig har jag sätt på bio.
32. Låt? Oj... alldeles för många.
33. Mat? Pommesfritt, potatisgratäng, hamburgare mest mc donalds mat mums.
34. Dryck? Fanta exotic och någon mer.
35. Färg? Rosa och blå.
37. Stad? Stockholm, göteborg och några till men orkar inte tänka.
38. Land? Jag venne.
39. Ämne i skolan? Lite engelska allt annat suger.
40. Människa? Många!
SENASTE
41. Personen du tänker på? Tänker inte på någon just nu.
42. Boken du läste? Sist så var det en bok som var jättebra kommer inte ihåg vad den heter.
43. Gången du spydde? Det var länge sedan jag spydde.
44. Gången du grät? Minns inte.
45. Pizzan du åt? Får inte äta pizza är gluten free med mindre protien.
46. Gången du var i Göteborg? I sommras.
47. Gången du var i Stockholm? Kommer inte ihåg men för tre år sedan tror jag, vi ska åka dit på sommaren äntligen.
48. Gången du var full? Öh.. har aldrig varit full.
49. Gången du var hög? What?
ANTAL
70. Personer du älskar? Hemlis :).
71. Personer du hatar? Jag hatar ingen.
72. Gången du har gjort olycka? Tack och lov har inte gjort olyckor.
73. Personer du har kännt länge? Edina, Sheena, Shelly, Cindy, Johanna och massa andra.
74. Glassar du älskar? Sånna som jag inte ens får äta sandwich, daim, Magnum och några till.
75. Gången du har kännt dig ensam? Känner mig aldrig ensam.
76. Gången du haft minnesluckor? Vet inte.
77. Gången du varit hög? ?.
78. Personer du saknar just nu? Cindy, Johanna och massa andra TYP hela klassen.
79. Gången du blev arg? Idag var jag arg haha men vill inte skriva varför.
VEM
80. Vem pratade du sist med av dina kompisar? Med Edina hon var hos mig nyss.
81. Ska du träffa imorgon? My och Edina och någon mer förhoppningsvis :)
82. Sjöng du senast för? Det vet jag inte.
83. Hade du senast en msn-konversation med? I don't know.
84. Spelade du tvspel med senast? tvspel?.. spelar inte sånt.
85. Vill du resa nu? Ja klart jag vill.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen speciell just nu.
87. Vad kollar du på just nu? På ett papper som jag har skrivit haha.
88. Är söt? Det är många som jag tycker är söta.
89. Vill du sova nu? Nepp det räcker nu har sovit mycket haha.
VAD
90. Gör dig glad? Mycket.
91. Gör dig ledsen? Idioter.
92. Vill du helst göra nu? Till a6 med någon kompis och shoppa haha.
93. Önskar du att du slapp göra? Mycket.
94. Vill du se någon nu? Ja kompisar och tre av mina kusiner.
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Jag vet inte mycket.
96: Vilken månad skulle du önska att det var nu? Mars då fyller jag år (2 mars) då fyller jag år.
97. Tycker du om dina betyg? Vi har inte fått det än min skola är inte världens bästa den är världens sämsta haha.
98. Ångrar du i ditt liv? Jag ångrar inte saker.
99. Är det bästa som hänt dig? När vi var stockholm och den 20:e oktober när jag var i bowling tills på kvällen sen efter det så var vi i ikea för vi skulle äta.
100. Hur mycket är klockan? 18.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0