Det var länge sedan jag gjorde sånt :D.

VEM

Vem är i rummet med dig? - Ingen.
Vem fick du senaste sms av? - Emilia.
Vem tänker du på nu? - Ingen.
Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma tror jag.
Vems hus var du senast i? - Har bara varit hemma.
Vem önskar du var med dig nu? - Johanna och någon mer :).
Vem är din favoritsläkting? - Jag venne.

VAR

Var är din mobiltelefon? - bredvid mig på bordet.
Var handlar du mest? - mamma handlar utan jag handlar inte.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Mamma köpte den.
Var åkte du senast bil? - Kommer inte ihåg, jag åkte sist i min morbrors bil tror jag.

VAD

Vad åt du senast? - Potatisgratäng.
Vad drack du senast? Vatten.
Vad är det för färg på dina byxor? - har jeans på mig så aa.. ni vet ju hur de ser ut typ blåa :).
Vad är den närmaste saken som är blå? - Fan vare för fråga? :).
Vad har du på fötterna? - Inget.
Vad är din favorit färg? - Rosa och blå.
Vilken film såg du senast? -kommer inte ihåg vad den heter.
Vad hör du just nu? - Tvn när någon skriker, haha.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? - Aa :).
Hånglat på en bio? - Öh.. ne.
Hånglat i skogen? - Nepp.
Tyckt att din kusin är het? - Jag venne.
Sovit naken? - Ne skulle inte ens vilja det heller.
Kört över hastighetengränsen? har ingen bil, haha.
Målat om ditt rum? - Ne.
Dansat framför en spegel? - Tror inte det.
Fått hicka? ja, vem har inte det? :p
Dumpat någon? - Nepp.
Stulit pengar från en kompis? Nej!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? - I don't know.
Varit i slagsmål? - Ne.
Smugit ur ditt hus? - No.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? - Jag venne, tror inte det.
Älskar eller saknar någon nu? Jaa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0